Rödvins fylla..

04.50 messade jag God natt till Erik, sen däcka jag!

Det blev lite rödvinskväll hos Thorne som vanligt och vi satt där ett bra tag. Jag var så klart först i poolen, av med kläderna och i som en liten kanonkula! Efter det sprang vi allihop och satte oss i badkaret, vi var nog 4 pers i den, men vi behövde värme! För fan det var inte varmt, vid 3-4 tiden får jag och Bella iden att laga mat, och det var uppskattat kan man säga. 7-8 st hungriga gossar vräker i sig maten, alla är hungriga och verkligen slickar sig om fingrarna. Sedan tar vi oss en promenad till 7eleven för att köpa cigg och så säger jag hejdå till Bella. Fyyyyy fan....vilken baksmälla jag har nu! Och så ska jag jobba ikvälll....fuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se