You can't feel anything that your heart don't want to feel, I can't tell you anything that ain't real.

Trots att mitt konto ekar lika tomt som mitt kylskåp så kunde jag inte hålla mig ! Attans !



Skor jag bara letat efter en hel sommar ! Hitta de på scorette.



Jag är antagligen den sista personen som köper den ... och kanske den enda med, men nu är ginavästen min.

Satt barnvakt idag åt lilla Oscar, inte världens mest jobbiga grej då han är världens sötaste unge som bara ler konstant. Efteråt träffa jag Emma och vi fikade och fick oss ett litet snack om natten som var. Eftersnacket är det bästa snacket !

Sedan gav vi oss iväg för att leta efter förvaringslådor...

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa min bok jag ska redovisa, om Ulla-Carin Lindquist som fick ALS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se