Sucess!

Ibland vill jag ibland inte, ibland orkar jag, ibland har jag bara inget att skriva...alltså blogga.

Så jag gör ett försök igen!

Helgen var grym, jag drog till mariestad för att kolla på en bil som bara var skrutt så det blev ingen bil. Sedan till skara för att grilla hos Chris. Trevlig kväll med tjejerna, alltid lika kul att festa med dom. Jag chris och Emelie orkade i alla fall ta oss ut för att kolla in victoria secret underwear show på olins. Helt ok faktiskt, tyckte dock att jag redan hade liknande underkläder. Tjejerna drog vid 2 och jag stannade kvar och hjälpte till med städning och det blev efterfest där.

"Jag gillar när han slår armarna om mig och pussar mig i nacken, frågar vart jag ska ta vägen och låter mig inte gå utan vara hos honom"

Så det blev efterfest hos M efter några timmar på Olins, Vi satt och garvade, drack lite till och sen vid 7 somnade vi för att väckas vid 10 av stressade tjejer som var tvungna att dra iväg till nästa gig. Så vi städade, åt mat och myste i soffan framför "Son of Rambow"

"Jag tänker gå min egna väg och inte den mina föräldrar väljer åt mig"

Sedan utgång här i stan med Mona och Angelica och Johan o co. Det var trevligt, jag var nykter och lite trött faktiskt. Men det funka...hem sen och bara sväva på moln!

"Du kan inte bara ringa så här, jag saknar dig och tycker det är tråkigt att du inte är här hos mig"


Kommentarer
Postat av: Lisa

åk med då!! :D

2009-04-21 @ 15:28:24
URL: http://lisaturk.blogg.se/
Postat av: Ezzo

Keft! Du vet att jag inte kan :(

2009-04-21 @ 19:55:44
URL: http://svartanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se