The starter wife

Min styvfar brukar alltid mobba mig för att jag kollar på "hjärndödandeamerikanskasoapskit" och tyvärr jag håller med, jag brukar göra det. MEN! Jag ser mest på sjukhusserier som City Akuten och Greys Anatomi. Jag bara äääääälskar sånt. Och så klart svenska sjukhuset...fast det är ingen såpopera. :S  Och på lördagar går det faktist ett jätte intressant program om design på kunskapskanalen. Är jag hemma en lördagkväll tittar jag ALLTID på det och somnar sen gott...I alla fall

Igår...shit! Det här är en serie i min smak!


image928

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Natta

det kan vara möjligt men jag har fortfarande rätt att vara rädd.

2008-03-12 @ 09:24:14
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se