I rule!

Jag har ändrat mig totalt...ja det har jag allt. Jag tror inte jag är nån shopoholic längre..
Men jag vet nu en annan som är näääästan lika shopping galen som jag. Ja...DU Kristina...hahaha
För att när jag går in i provhytten har jag med mig 10 plagg men köper inget, medans du går in med ca 3 och köper alla.
Fast ok ok...helt tomhänt gick jag ju inte hem, med ett par rosa jenas rikare och 250 kronor fattigare så är jag nöjd.

Efter det gick jag till tandläkaren för att betala min undersökning, (hade otroligt fina och bra tänder, by the way ;) och samtidigt sa jag att jag ville vara med i deras nya grej där man betalar 45 kr (om man har så bra tänder som jag, annars får man betala mer)  i månaden i 3 år. Och behöver inte betala nåt annat och får massa "gratis" undersökningar.

Igår blev jag glad må jag säga, Malin ropade upp mig på kontoret och frågade om jag inte ville vara linjekörare när KW går på semester. Det innebär att jag har hand om alla papper, jag ska kunna laga alla maskiner och kylrum, jag styr över vad vi ska lägga och hur, jag ska byta film, jag ska se till så att alla gör som dom ska....tror ni jag har makt eller vad!


xoxo Ezzo

Kommentarer
Postat av: Fröken Daag

Käften!! I NEEEEEEEEEEEEEED!!!!!!! :o)

2008-06-17 @ 19:04:00
URL: http://ingengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se