...

XXX var precis här och vi tog oss ett snack om vad vi ska göra. Jag är tillbaka till ruta ett. När jag blev singel för mer än ett år sedan sa jag att jag inte ska få känslor för någon, och om jag får det ska jag släppa dom. Men jag kan inte, varför sitter jag då här en halvtimma efter att XXX har gått och lipar...jag tycker om honom för mycket för att kunna släppa allt. Jag vill inte vara den jag var för några år sedan, då jag trodde att kärlek var det viktigaste och allt man bara behövde var nån mer i sitt liv. Men jag vet bättre nu, så varför är jag då lika knäckt nu som då?

"Hitta nån annan som har mer tid för dig" sa han. Vi jämförde hur vi jobbar, alla hans tävlingar, träningar etc etc...vi har verkligen aldrig tid att träffas...
Jag tycker om honom för mycket helt enkelt....

xoxo Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se