Den blomstertid nu kommer....

Det är inte så att jag glömt att blogga idag. Det har bara varit så att jag itnte haft tid. Jag har varit uppe och grejat med olika projekt sen klockan 7 imorse. Nu när jag ligger i sängen och bloggar så kan jag lugnt säga att mina fötter...har fått lida.

Vaknade vid sju för att göra mig iordning och kika på min minsta systers skolavslutning. Jag kunde verkligen inte förstå att jag själv en gång i tiden var så liten och tanig och stod längst fram i klassrummet och sjöng. För det var jag...när jag var i hennes ålder och gick i tvåan var jag undernärd. Jag vägrade äta och skyllde på att jag hade ont i magen hela tiden. Jag var inte lång heller...oh no. Jag är ju knappast lång nu med mina 156.

I alla fall, det hela var super mysigt och efteråt samlade vi ihop de andra syskonen och drog till stan för att fika. Mycket trevligt att samla ihop alla för en gångs skull och inte vara så splittrade som vi är med Träning, skola, jobb, matcher, kompisar, evenemang, möten, etc etc...

Efter fikat släppte mamma av mig hemma och jag började att städa. Hela lägenheten fick en doft av citrus och det såg så rent och fint ut, jag var typ helt slut så jag däcka ju så klart och när jag vaknade så gjorde jag mig iordning och drog till Kinah...hur det gick där tänkte jag faktist blogga om imorgon...för nu orkar jag inte hålla ögonlocken uppe längre....och jag känner på mig att jag kommer att få endel fylle mess och samtal inatt.... well....alltid lika trevligt.



På min tid stod man längst fram i klassrummet och sjöng, och det var baaaara vår klass.



Jag såg helt ok ut, men tro mig det var varmt att stå i kavaj.

xoxo Ezzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se