Godkväll ;D

Godkväll..

Känner inte riktigt att jag mår så bra nu för tiden. Idag är jag bara riktigt trött efter kvällens bravader. Det blev tre förfester och sen Eddies. Först göra sig iordning och dra till Ida i snöovädret, sedan iväg till Stoffe för hans trevliga förfest. Och till slut blev det förfest hos Färid. Många heta människor i ett och samma rum ;D
Vid tolv drog vi in till stan i ovädret och höga stövlar. Och in till Eddies för att ta någon drink. Helt kass kväll då det var typ tomt.
Vid 2 drog vi hem till Angelica. Efter några sms fram och tillbaka blev det iväg till G. Hade sjukt mysig kväll!

Idag fyller mamma år och jag försöker verkligen att vara glad och frisk. Vi får gäster hit snart men jag vet inte om jag orkar med det riktigt. Hon blev i alla fall överlycklig över presenterna.

Saker att göra:
  • Kolla upp om det är en infektion i kroppen...yiiikkes!
  • Fixa alla läxor
  • Träna mer
  • Åka till Gbg och shoppa
  • Beställa tid för att fixa ögonbrynen
  • Tagga ner med nån mysig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se