Balen 2007

Igår var det balen, inte på slottet precis men Stadts hotellet funkade med...

image407

Jag står med Alfred och Johan, som jag kommer sakna massor!

image408

Några av tjejerna, alla jätte vackra!

image409

Fler tjejer

image410

Elin, Alfred, Hanna och John

image411

Killarna :D

image412

Jag och Angelica, jag hade störst klänning av alla förövrigt :D

image413

Middagsbordet

image414

Underhållningen....Hanna hade ingen aning att den satt där :D :D :D :D

image415

I hissen ner från rum 300! ROCKS!

Det hela var en underbar dag som startade med en tid hos frissan, hon fick mitt korta hår att se långt ut och sminkösen fick mig att se mystisk ut...Minglet hos Emilie var trevligt, och att få sätta sig ner till bords var så otroligt skönt för fötterna. Det hela var så kul och det kunde bara inte ha blivit bättre.....det slutade med att jag gick hem och la mig, pratade i telefon med Tobbe, och mådde underbart gott. Men grät lite då jag insåg att det var kanske sista gången man såg några i klassen, det är nu vi splitras och skapar våra egna hem på jordens alla hörn!

Kommentarer
Postat av: Angelica

fy fan vilken underbar kväll det va, oförglömlig! (L)

2007-06-16 @ 15:49:20
Postat av: Ezgi

Visst var det! :D

2007-06-16 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se