Ack o ve

Måste bara dela med mig min mammas berättelse om hur hon höll på att dö på golvet i sjukhuset....allt medans hon skrattar!

M- Jag hade typ precis haft ingreppet (dom gick in med en kamera från typ...äggledaren nästan, och gick in med den till hjärtat..) och hade legat typ i sängen hela tiden efteråt...hade inte rört mig någonting. Så blev jag röksugen (JÄVLA CIGG!!!! NU ska jag fan mosa sönder varenda en) så jag gick ner och rökte trots att jag inte fick. När jag sen gick upp för att gå tillbaka till rummet....(det är här hon börjar skratta hysteriskt, jag sitter med tårar i ögonen) så föll jag ihop....jag var tydligen likblek i ansiktet och fick höra sen att mitt blodtryck var nere i 56/60...hade det gått ner till 0 så hade jag dött!
J- Sluta skratta då, vad är det som är så jävla kul med det....

Tror att mamma döljer sina riktiga känslor genom att skratta...Nu är hon hemma ialla fall..trots att hon har ont så skickade dom hem henne...hon får inte lyfta något över 5 kilo, men de säger att det är Ok att börja jobba för att det är bra för hjärtat...well.....HUR FAN SKA HON DET NÄR VI LYFTER 25 KILO PÅ JOBBET HELA TIDEN!!!!! Jävla skit, sopa vården!

Det är nu man önskar att man hade någon vid sin sida som kunde trösta en...tur att Tobbe hjälper mig lite i alla fall...han tycker att jag har en stark mamma....och det har jag, så mycket som hon har fått stå ut i sitt liv. Jag kommer nog bli nästa Serap, för jag har gått igenom hälften av det hon gått igenom redan :D

image419

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se