Shapemeup.se

Jag medger att jag har blivit beroende av sidan shapemeup.se. Jag kikar in för att se om det finns bra övningar hela tiden. Och imorse hittade jag en jag testade idag på gymmet. Jag testade Bulgarisk utfall efter att min PT Ulrika visade exakt hur man gör! Nu jävlar ska jag få tillbaka min fasta runda rumpa!
Efter två timmar på gymmet känner jag mig visserligen lite sömnig men ändå mer energisk i kroppen. Nu ska jag tvätta och jag måste försöka få i mig mat.
Här är en video som visar hur man gör!
Jag fick lite mer pepp och blev glad när jag efter duschen såg en hint av magrutor :D trodde jag då ändå aldrig

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

TACK så jättemkt=)



Grym träning det där du =)

2010-11-11 @ 13:49:06
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se