Bakis.se





Idag hänger jag i mitt gammla flickrum. Har alltid älskat det här rummet som nu min lillasyster har. Kommer aldrig glömma när jag stod här och blandade till färgen själv till väggarna, målade och sedan tog färgen slut så det räckte inte till två lager. Haha, det vara bara att försöka dölja det genom att måla över massa linjer.

Har firat far med tvårätters och massa presenter som han blev glad över. Inte lätt att köpa nåt till en två meter lång kräsen man när det gäller kläder men han verkade nöjd som tusan. "Det hade räckt med två trisslotter" haha..jajo tjena, får vi en del av den miljon vinsten då så visst ;)
Mammas goda kladdkakerecept får jag nog allt sno, glasyr och kokosflingor på toppen var just toppen.

Gårdagen var sjukt nice, oplanerat och bra. Slutet blev inte som tänkt men vad hade vi tänkt egentligen. Jag hade riktigt roligt och fick många skrattanfall!

Ska försöka sova här nu, om syrran bara kan vara tyst. Inatt är det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se