Hemsökt slott och kungliga karameller.



Det blev ingen svampplockning idag, men det gjorde verkligen ingenting för jag har haft en underbar dag med familjen.

Vi tog en trip till Läcköslott för att gå en guidad tur inne och sedan in till slottsbutiken där jag hittade en ljusstake från Kosa Boda. Kosta Boda hade även utställning i slottet och jag såg något som passade perfekt på min önskelista inför kommande födelsedag. Behöver jag säga mer än "Läppstiftet" och "Nagellacket". Efter slottsturen drog vi till Spiken för att få i oss lite mat, rökt sik och lax satt underbart i magen! Skaffade hem lite rökt ål med! Jag är så nöjd med dagen, var länge sen man fick lite egentid utan problem och gnat och tjat om det ena eller anda. Enda frågan som dök upp va var vi skulle äta. Nu sitter jag och myser för mig själv med min nya ljusstake och de "Kungliga karamellerna".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se