Dagens klagomål!

Satans bilförare!

Så här är det va, jag kör på min sida av vägen och emot mig kommer det en bil som kör på mitten av vägen!! I sista sekund så vaknar personen till liv och inser vad han gör och att jag kommer emot honom (dock sakta jag ju ner så att han kanske skulle fatta vad han gjorde, och det gjorde han sluta som TUR va!). En av dom klia sig lite i huvudet och vinka lite ursäktande. MEN det hände inte en gång, nej nej två gånger. Sover folket när de är ute o kör, eller är de fortfarande berusade från gårdagen??

Satans barnvagnar!

Varför ska barnvagnar vara så stora, och varför måste du som stod bakom mig i kön till systembolaget köra på mina hälar och putta mig i ryggen fem gånger med din barnvagn tills jag fick nog och vände mig om och skrek "men halloooo, ge dig!"

Satans strömavbrott!

Låg och solade, skulle sola 25 min om jag inte minns fel, ligger där i 10 min och "poff"...strömavbrott.....meeeeeeeeen som tur va så fick jag pengarna tillbaka och solade 25 min till! WOHO! Lycka i mitt pms tillstånd!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se