Another day another problem



Helgen var nått så otroligt mysig, J kom hit i fredags efter att jag åt middag med min moster och några vänner. Mycket god mat på Krog o Co! Och ja jag tror nog att de har de största och godaste klyftpotatisarna jag någonsin ätit. Jag hämtade upp Tommie så drog vi till "det vita huset" alla tre, tog några öl till en snubbe faktiskt spy ner mig...mmmmm vad härligt, så jag springer till toaletten med två andra tjejer som också blev ärrade för livet. Lite i chocktillstånd och mycket irriterad. Varför ska det hända när jag är ute med J liksom. Som kompensation fick jag en sån där klänning som personalen springer runt i på oktoberfesten. JAPP.....öh...ja men då har man en maskerad dräkt i alla fall...

Efter hela händelsen ville jag bara hem så J och jag drog hem till mig, somnade hyfsat tidigt och myste. Vi vaknade och jag tog med honom till Läcköslott där vi åt frukost. Sedan var det dags att ta farväl men vi ses på torsdag igen. :) Så då tar jag mitt pick o pack och drar till Borås.

Igår var hyfsat ok, fick sova ut på kvällen och sedan till faktiskt en "Korvfest", grabbarna spelade poker och sedan drog vi till Strand. Helt ok fram tills ett, då jag fick visa min irritation i ett sätt där det skvätte öl över några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se