Söndag 11.50



Jag har tråkigt, såååå tråkigt. Jag har redan städat...idag igen...så nu sitter jag här, klickar runt lite och kikar...finns inget kul. Tar mig en macka och kopp te och svär åt grannen som väckte mig kl 7 med coldplay!

Gårdagen blev ju lite så där ljummen...Skulle till götene men det slutade i skara, var trevligt att sitta hos Ellen och Eric men jag kände hur tröttare och tröttare jag blev och skulle ju orka köra hem med. Precis på väg hem skrivit M han han ville jag skulle komma bort. Så jag drog till Olins och träffade honom, kollade vidare på fotbollen med Gustavo och drog sen efter matchen. Matchen var ju också ljummen, jag satsade på 1-0 till Danmark och fick som vanligt rätt!

Idag kommer Chris hem, så då blir det nog en fika eller något med henne och Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se