Igår kväll ...

Igår kväll blev väldigt lyckat och galet, öl och vinkväll hemma hos mig med spelet "Med andra ord" Dock var jag nykter och det var kul att se hur ens vänner egentligen beter sig när de är fulla.



Vi trängdes alla elva i min lilla etta, katten verkade inte bry sig nåt och låg och smila hela kvällen på sängen.

Då var det fredag, och frågan är vad som händer ikväll, fest hos Calle eller bara filmkväll med nån vän. Jag tänkte att jag kanske skulle testa den nya klänningen idag då, den är lite genomskinlig men vad gör det om 100 år.




Nu är den ju inte så vågad på henne, men på mig med lite mer former, min svarta kavaj över, höga gladiatorskor och massa armband med nitar och kedjor, då blir den som jag vill!





Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha ett litet socialt experiment där ;)

2009-06-05 @ 14:07:39
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se