Sikken helg

Jag måste bara säga att den här helgen nog varit den bästa på otroligt länge....

Fredag

Jag och Angelica bestämde oss för att gå ut och att det bara SKULLE bli en lyckad utgång. Sagt och gjort, vi kom iväg vid 12 och var inne lite sent men det gjorde inte så mycket. Jag blev jätte packad men på ett behagligt sätt...kan inte säga att jag hade nån aning om vad klockan var under kvällen

-Vi drar nu!
-Neeeej vi drar klockan 02.
-Men klockan ääääääär 02!!!!

Opps :D

Lördag

Vaknade upp ensam i Angelicas säng och mådde piss verkligen. Efter en Kebabsallad/ Kebabtaldrik så drog vi till stan och mitt shopping missbruk kom fram. Efter en lockgele och en kajal kände jag NOG MÄNNISKA! Sluta shoppa....ibland lider jag verkligen av det for real. Vi drog senare ner till vattnet och satte oss. Fick lite bonnabränna så vi drog till Solariet istället....jag brände mig..rejält. Jag är riktigt brun men det svider lite på nästan å så..
Efter solariet drog vi hem till A och lagade en god middag bestående av Fläskkarre, Tortelini och sallad. Senare på kvällen blev det biljard och även lite vattenpipa....NEJ vattenpipa är absolut lagligt och inget som helst med knark att göra....done deal! Det blev lite film hemma hos Tony och vid 3 orkade inte jag med mer....så jag drog och sov i A's soffa.

Söndag

Vaknade helt borta på Angelicas soffa och drog hem vid 11 medans hon sov. Väl hemma var det vara att hugga i. Vi drog ur buskar, la om nya plattor där ute och hoppade lite studsmatta...tills jag drog på Cirkus med syrran vid 16.
Nu på kvällen har jag roat mig med att gå på Bio med A, Tom, Hansi, Tony....mycket trevligt.

Och du....."The truth is.....Im iron-man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se