Pygmeeeeee

Åh så var jag där igen, drömde att jag var gravid och grejer, men jag har läst någonstans att det betyder rädsla för nya utmaningar som är på väg. Vad kan vara nytt? Mitt jobb?

Måste säga sorry för dålig uppdatering med bilder. Batteriet är slut i min kamera och jag har 500 bilder på den som jag inte orkar ladda upp på datorn...det kommer....nån dag..

Idag måste jag ringa runt lite, ska fixa elen till lägenheten, adressändra etc etc....sånt där...tråkigt ni vet. Måste även gå med i facket....700 spänn i månaden svider lite faktist.....:S
Det är i alla fall kasst väder, det blåser och är bara 10 grader ute. Men tror ändå att jag kommer se fjortisar springa runt i leggings, korta kjolar och ballerina för det...och skinnjacka så klart...inte att glömma.

Älskar när folk ringer mig mitt i natten bara för att mobba mig. Säga att de varit på Guetta etc...

-Du är så kort...du är typ pygme!
-Är jag fan inte alls....
-Jo det är du, PYGME! Du går typ till min navel..
-Ja men då så, då kan jag ju suga av utan att ställa mig på knäna...haha
-Ja typ det enda positiva med det! :D

ce yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se