Mr big, im the one that want's to be with you.

Jag tror det här är fan den bästa låten som finns :D



Den här är inte så pjåkig heller :D

 Jag avskyr...nej inte avskyr. HATAR när jag inte får svar på mina frågor. Jag menar....hur svårt kan det vara egentligen och bara svara på min lätta fråga: Varför?

Suck....

Vaknade precis och känner mig inte det minsta utvilad. Idag är en ny dag utan sol.....fuck...jag känner på mig redan nu att dagen inte kommer gå så bra.
Måste berätta om den paniken jag fick igår....
Jag går ner med en skänkvagn till disken och ser att det är fullt. VId disken är det tyst så man hör sina egna tankar så att säga. Jag lastar av lite vagnar och lägger på de som ska diskas.....av nån anledning så slår det mig just där och då...
- Om 26 dagar flyttar jag hemifrån... :S Då är det dags att ta ansvar för sig själv, leva sitt liv som man själv vill utan att andra lägger sig i.......shit..


Jag fick PANIK av nån anledning. Jag var tvungen att sätta mig ner och andas....jag menar....jag är 20 år. Jag har gjort otroligt mycket i mitt liv. Jag har flyttat när jag känt för det. Jag har bott hos pappa och pojkvän i sthlm, jag har flyttat ihop med mitt ex, jag har varit inneboende hos en i Gbg....men jag har aldrig bott ensam.... Hur kommer det kännas när man kommer hem sent efter jobbet till en ensam lägenhet??
Jag kan nog säga att bo ensam och att flytta ihop med pojkvännen INTE kommer vara samma sak alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se