Mitt nya mantra

Jag har ett nytt mantra. Jag tänker säg om meningen om och om igen tills jag känner att allt är bra igen, och allt stämmer och är som det ska vara.
Det kan verka löjligt igentligen men om man tänker efter riktigt noga så stämmer det.

The truth is....im iron woman!

Säg om det flera gånger då du mår kasst så funkar det...jag lovar. Idag erkände jag en sak som var riktigt jobbigt att göra egentligen, och jag väntar fortfarande på svar. Men under tiden jag sitter här och är pirrig i magen och alldeles svettig så säger jag om det, Im iron woman, jag klarar av det här. Jag kan stänga av mina känslor lätt och om jag får ett negativt svar så var det ju bara inte meningen.
Kanske är det Kharma som ställt till det för mig, jag har gjort för många fel för att kunna få ett rätt. Kanske är det jag som borde rena alla mina synder...eller kanske är det bara så att killar är svin....

/ Ezzo



Kommentarer
Postat av: Tove

ska testa det.

2008-05-05 @ 13:40:02
URL: http://www.nogg.se/losthighway

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se