Fredag kväll är party kväll ;D

Gaaaah
Är jag kass på att uppdatera eller vad..


I alla fall...valborg har gått förbi oss och den gick faktist rätt så obemärkt förbi. Jag jobbade i onsdags till 00. Och funderade på att dra ut med Angelica. Men vi insåg att ingen av oss orkade riktigt. SÅ vi bestämde att IDAG (fredag...) så ska vi ta mig fan ut och svira. SÅ jag har ränt på stan och inhandlat dagens nyttig och onyttigheter.
Plus lite annat...ja ni känner väl till min sjukdom..jag är shopoholic for real nu...

Två tees
En body
Ett par skor
och två vinare....
Sen var jag typ pank....eller ja ok nej det är jag inte men det känns som ett stort hål i plånkan.

Lägger ut bilder på det och bilder på min urläcka marina party outfit senare.

xoxo Ezzo ;D


Kommentarer
Postat av: Fröken Daag

Jag?! Tofflar!?!?!? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeee!!!!! :) förresten ringde jag dig igår men du svara jue inte! Klart vi grillar snart:)

2008-05-03 @ 17:48:42
URL: http://ingengroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se