Söndag 15.38

Har precis kommit hem efter en skön promenad och besök hemma hos Erika. Vi har som vanligt mycket att prata om och jag får riktigt goda råd av henne. Det känns verkligen av att det är vår nu, vi satte oss i solen på balkongen och det var riktigt varmt. Jag höll förresten på att somna för jag är förjävla trött sen igår. Det var tur att det var soligt så jag kunde ha på mig mina stora solglasögon för idag ser man ju inte riktigt fräsch ut. Måste hylla min nya jacka som faktist är ganska så varm för att vara så tunn, eller ja. Med en tröja under så är det ganska så lagom varmt.


Kom hem och pratade lite med mamma om vilka saker jag tar med mig när jag flyttar sen. Det kommer bli en hel del då mamma samlat på sig massa saker för att ge till mig sen. Fy fasen vad jag ser fram emot att flytta!
Ja just det ja...jag kanske har glömt att skriva det här...jag står just nu som 2a på en lägenhet på Floragatan. Jag får reda på om jag får den på onsdag vilket jag hoppas starkt!

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Erik

svar: Haha... han är en nasty old gubbe, som man säger på svengelska.
Ha det bra!

2008-03-02 @ 18:09:48
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: Ms.Behavin'

hehe, jag ska läätt hålla utkik efter din rumpa i tidningen på månda;P

2008-03-02 @ 19:05:02
URL: http://msbehavin.webblogg.se
Postat av: Carro

Tack :) tror att det blir en pojke också, allt stämmer in på det :)

2008-03-02 @ 19:46:25
URL: http://carr0s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se