Sex and the city

image968


Som rubriken lyder så blev det boxen god mat och godis den här måndagen hos Tobbe med Angelica. Jag bara äääälskar sex and the city. Men ibland kan jag faktist inte riktigt förstå varför man vill leva sitt liv som i serien?

Varför vill man vara singel men ändå träffa man efter man i hopp om att hitta den rätta. På sistonde har jag märkt att så fort jag går på en dejt så får jag känslan av "NEEEEEJ, det här är helt fel, jag ska vara singel ett tag till" och hör sen aldrig av mig mer. Men ändå sitter man där sen hos sin vän, tittar på satc och suckar djupt fram.."åååååååh jag vill också ha en pojkvän". Men den saken är ju så säker att jag inte ska ha nån nu, och att jag inte har lärt känna mig själv ännu och är absolut inte redo att ta hand om en till människa än. Jag säger inte att jag måste leka av mig, för det ska gudarna veta att jag redan gjort. Jag har gått på mina fester och slitit ut klackarna och fotsulorna med för den delen. Jag har snart testat alla drinkar som finns och jag har snart hört alla låtar som verkligen går att dansa till. Man längtar efter det där myset med nån speciell. Man känner djup inom sig så fattas det nåt. När alla fester är slut och man går hem ensam för att somna ensam och för att sedan vakna ensam så är det verkligen något som fattas.
Egentligen borde vi kanske inte ens titta på serier som Satc. Det förvrider bara vår bild av verkligheten. För hur många av oss kan verkligen bara stöta på någon på cafeet och helt plötsligt så har vi en dejt på kvällen, eller det faktum att trädgårdsmästaren bara har en ros redo till dig och sveper dig med en kyss som skakar marken du står på? Om ödets gudar har någon redo för mig nu, skulle jag då vara redo att träffa honom? Om magkänslan säger nej, så är det väl ändå inte rätt?
Jag vill slå ett slag för singellivet. Det är nu jag har chansen att verkligen lära känna mig, inte Ezgi som gjorde allt för kärleken, Utan den Ezgi som idag vet vad hon vill, när hon vill ha det, och hur hon vill ha det. Och tacka gudarna för att det finns något som KKs eller fuck-buddys. Hur hade man överlevt annars?
Om jag var tvungen att välja någon jag liknar mest i serien, then fuck me hard and call me Samantha ;D
Fråga vem som helst och likheten är slående.

Nu ska jag lägga mig i min stora varma säng, ensam. Men med ett gott samvete om att jag reder mig själv och ensam är ändå bäst!
/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Ewie

älskar sex and the city :D

2008-03-24 @ 21:59:43
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se