Godmorgon söndag.

Väcktes idag klockan nio av larmet, var helt pigg då men kände ändå för att stanna kvar i sängen. Det slutade med att jag somnade om och vaknade kvart i tolv :S Då hade jag sovit 11 timmar :P
Igår kväll blev så jäkla mysig och bra känner jag. Jag drog hem till Kinah vid 9 och så drog vi till Ica för att handla lite. Efteråt var det meningen att vi skulle titta på film men det slutade ännu bättre. Vi satt i 3 timmar och bara snacka en massa. Och jag är fortfarande chockerad över hur enormt lika liv vi levt. Det är helt sjukt, saker jag gått igenom som är jobbiga och tuffa har hon också vart med om. Vi har myyyyyycket kvar att snacka om. Tyckte det var kul att vi umgåtts med samma folk också, fast blivit behandlade på olika sätt av dom. :P

Det ser ut att bli en ganska så molning dag idag, men av nån anledning känner jag ändå för att ta en promenad, eller kanske springa spåret. Det lyser en stark sol inom mig! Imorgon har jag en tuff arbetsdag framför mig, eller ska jag säga kväll kanske :D SÅ otroligt kul att få jobba med gänget igen. Tråkigt bara att jag knappt kommer att hinna träffa några vänner sen bara.

Hoşça kal så länge då ;D

/ Ezzo

image941

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se