Fitt vakter och fitt ambulans!

Jag är helt i chock, kvällen som började så bra med bowling, och skratt slutade med tårar och blod.
Vi började med att träffas hos Emilie för att förfesta lite och sedan gå och bowla. Hade sedan otroligt kul på bowlingen, och sen hem igen och sjöng lite singstar. Vi bestämmde oss för att gå ut och alla hade verkligen jätte kul. Väl ute med Erika, Sandra och Emilie kunde vi av ren tur köpa vi oss en flaksa skumpa och shotade Tequila. Vi hade skit kul verkligen, skrattade på och dansa som satan. Det var då det hände, Emilie står och dansar  när hon sedan blir nerputt på golvet, slår i huvudet och axeln/ryggen. Jag blev riktigt ordentlige panikslagen och allt jag kunde tänka på var att hon inte skulle röra på huvudet. "Rör inte på huvudet!" är allt jag får fram. En vän till mig frågade om vi behövde hjälp och hämtade sedan en vakt åt oss...jag är helt ärlig när jag säger att det tog minst 5 min innan det kom nån, och han ringde inte ens efter nån ambulans. ALLT idioterna gjorde var att stå och bara glå på medans jag Erika och Sandra försöker göra allt för att Emilie inte ska ha ont. Jag fick ringa efter hennes pojkvän som kom på en gång. Jag kan bara tänka mig hur panikslagen han måste ha varit. Efter ett tag inser vi att vi måste ringa ambulans själva för Emilie har sån smärta. Så till slut ringer vakten efter en, det tar MINST 20 min för den att komma. Och vi är jätte oroliga just nu. Jag vill veta vad som händer, hur gick det, mår hon bättre nu?

Vi hade så kul, men nu vet jag inte hur jag ska kunna somna utan att ha tusen tankar om Emilie.

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: a

meh shiit lr :S hoppas hon mår bättre idag :(

2008-03-15 @ 11:07:07
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: emelie

vad störande vakterna va då, kom inte ihåg bara.:P
Bra att jag mår bättre idag iaf, men det gör fortfarande ont:( men som tur var så såg det inget fel på röntgen iaf..:) Tur att jag hade er tjejer där som hjälpte mig..:D
pussåkram// emelie

2008-03-16 @ 13:44:18
Postat av: Ezzo

Det kunde ha gått riktigt illa men bra att du mår lite bättre nu ^^ Självklart ställer man upp. Kram på dig

2008-03-16 @ 14:35:25
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se