Dagens outfit...

image959


Verkar bli en ganska så lugnt fredagkväll. BRA! För en gång skull så ska jag inte ut och springa på krogen tills jag får ont i fötterna av mina höga skor. Vi konstaterade igår att jag fan kan springa i hur höga skor som helst ;D
Efter ett tag känner man inte ens av att det gör ont längre....skumt det där.

Hepp nu kommer min mosters man, kiropraktorn. Han ska kika på min handled så får vi se vad han säger. Sedan ska jag ta och göra en ansiktsmask, hårinpackning och bara gå runt och njuta av Aerosmith. Fasen vad jag vill på deras konserter. Ett "måste-göra" innan jag dör.

Trevlig fredag kväll på er!


/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: erika

Glad påsk på dig gumman!

2008-03-22 @ 08:31:10
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: erika

Händer idag då? Ta det lugnt?

2008-03-22 @ 10:54:59
URL: http://yummiemummie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se