Suck....

Jag har inte börjat packa nåt än....jag vet inte om jag klarar av att börja rota i alla saker och hitta alla små lappar, alla små saker jag fått, allt som förknippas med vänner och staden Lidköping. Så jag får väl börja med Kläderna. Angelica ville ha en Tequila kväll idag men jag är så inte på. Jag orkar ingenting just nu, det känns som om det bara är jobb jobb jobb och tänk då att jag kanske ska skaffa extra jobb på helgerna med. Suck...

Men jag får tänka positivt, det är många som ser det som en stark grej att jag bara tar mitt pick o pack och flyttar till en helt ny stad, att jag till och med fixade ett jobb först. Daniel tyckte jag skulle se det som en födeldesdagspresent till mig själv. Jag ser det hela som en present till mig själv för allt jag har gått igenom.

Hittade en våtservette jag snott med mig som minne från Harrys. Kom tänka på lunchen jag och Angelica hade då. Jag åt enorma revben och hon kockenstoast. Så börja jag självklart lipa och kom tänka på hur enormt jag kommer sakna Angelica. Alla våra balkongsnack, där vi pratar om alla våra bekymmer och gråter ut lite. Jag tror jag har svarta lungor nu av all passivrökning :D tack gumman!

Men det känns bra, det är ett nytt kapitel för mig, och vad som än händer så måste jag inte flytta hem igen. Då lär jag börja plugga istället om jobbet skiter sig. Och jag måste säga att jag klarar mig bra. Vi var fyra stycken nya i måndags...idag är vi två. Zara och Erik klarade inte av det....man måste ha Psyke nog för att lyssna på sura gubbar. Och jag antar att jag har det.....4% av alla vi ringer säger ja....det är lite dålig staistik...men det funkar

Nu ska jag packa.....suck.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se