Vattenpipa ^^

YIISSES...jag har en granne som är ASHET, som går ut med hunden nu. Nu önskar man att man hade en hund alltså.

Gårdagen var typ det roligaste jag varit med om sen jag flytta hit. Det var inget speciellt precis men det blev så otroligt kul :D
Daniel hämta mig vid sju och vi åkte iväg till hamnen (!!!) där vi skulle vänta på två ENORMA skepp fartyg att lägga till så att vi kunde lämna varor. Så vi går dit, och går IN (!!!) jag får typ 1000 ögon på mig, tror inte att det är så vanligt för dom sa att se en tjej jobba...öhum...När vi är färdiga inser Daniel att han är hungrig. Så vi drar till Maxi för att handla mat. Och sen hem till Daniel för att jag ska laga mat åt han. Gjorde nåt så enkelt som Tacos. Efter maten fixar Daniel iordning vattenpipan och vi sätter oss på altanen med varma filtar och har typ super mysigt. Jag drack en hel flaska vin själv utan att typ känna av nåt...men det behöver ingen veta ;D Sen vid massa snack och skratt vid tre var det bara att slagga. Vaknar vid typ sex redan och är aspigg. Så jag var typ hemma vid 8 imorse och vaknade typ...Nu.

Fan! Han var visst gift och hade barn.........


Kommentarer
Postat av: Ms. Behavin'

Haha, visst e d typiskt elle! Snyggingarna är upptagna, bor i ett annat land eller bögar! Typ som en naturlag!

2007-11-02 @ 18:03:42
URL: http://ingengrodasomblirminprins.blogg.se
Postat av: Ezgi

Åhh ja, som igår då jag träffa en otroligt het kille...SJÄLVKLART har han brud :(

2007-11-03 @ 09:34:59
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se