Två saker jag inte får missa

Jag läste att Lisbergs julgrejsimojs öppnar ikväll. Jag ska tvinga med Daniel dit, käka sånna där äpplen doppade i knäck, köpa rostade mandlar eller dricka glögg och pepparkakor. Åhhhh jag känner hur det rycker i  "julmystarmen"  ^^ Annars får jag väl tvinga med Mikael eller nåt. En annan sak jag inte vill missa, jag hörde att dom släppt ut 700 stycken fjärilar på Univereum i regnskogen. Jag kan tänka mig hur fint de flyger runt där och kanske till och med landar på axeln. Jag vill dit och myyyysa. Hur romantiskt är inte det...men för tillfället för man nöja sig med att mysa med vänner..det duger lika bra då man inte vill ha en kille ^^

Förövrigt...ja jag är full....men vilket bra fylleinlägg det blev :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se