Odlar bakfylla....

Hade grymt kul igår. Förfestade utanför stan nånstans...måste lära mig vad alla ställen heter ^^
Jag tror jag var den enda straighta tjejen där faktist. Och det var typ en enda kille där, som var heteo men jag tror annat. ;D Självklart skulle han flörta som fasen med. Så efter några öl så drog vi ut i spöregnet...fy fan vilket skit väder det var igår. Så drar vi till Gretas. Det var jäkligt kul faktist. Dansade loss som fan i början men kan inte påstå att Djn var den bästa. Vad fan var det för låtar liksom...EMINEM?

Efter en öl vid kl 1 så kände jag att det var dags att dra sig hemåt. Kom hem i alla fall och nu har jag lärt mig att jag ska ta 10an ända fram. Pratade med Daniel lite snabbt och sen somna jag....sen vakna jag vid tre av en herre som var hungrig. Så jag värmde upp mat och han kom förbi. Fick värsta flaschbacks av när Sharbel hade varit ute och festat och kom hem vid  5-6 och ville ha mat. Och jag lagade det han älskade och jag fick väldigt mycket tack för det ;D
Sen drog han i alla fall och jag somnade på en gång. Idag är jag fan sugen på filmkväll.....får väl se vem man ska tvinga på det. Jag ska ju upp och jobba vid 5 dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se