MSN rules

FÖr den som har tråkigt och orkar bry sig, jag och Angelica spelade Duellen, och jag vann först..men sen blev jag ägd. Måste också säga det att angelica inte pratar med sig själv, utan att jag pratar i mic.

Angelica / TA INTE EMOT PIC01! har svarat på ditt samtal.
Lägg på (Alt+Q).

Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
eyyyyy
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:

Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
BITCH
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
slå den där jävla tärningen^^
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
så ska ja äga dig
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:

Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
ja stängde av tvn för di n skull ;D
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
HAHA
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
men va i helvete
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
fan va inte allmänbildade vi är
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
DET ÄR BARA SOM DU TROOOR
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
GÅ O LÄGG DIG
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
SLYNA
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
jaja, visst. du fuskar
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
FUSKIIIIIS
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
det är fan inge kul o spela me dig
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
MEN VA I HELVETE HETER DEN JÄVELN
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
du fuskar bara
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
ja tror lätt på att dom åkte traktor
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
ja me^^
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
så man kan bli lite allmänbildad
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
för det är vi fan inte nu
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
gå o lägg dig slyna
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
du bara fuskar HEEELA TIDEN
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
OH NO YOU DIDNT
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
SUG PÅ DEN DU DIN JÄVEL
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
jag svarade rätt på en, ja känner mig så jävla duktig
|Ezzo| säger:
haha du har 0 paäng nu
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
det är bara som de ser uuut
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
du är fan inte rolig nu
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
fuskar heela tiden
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
allstå, va fan. jävla fotbollsfrågor, va tror dom vi är för jävla brudar
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
brasilien
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
vafan, clown, blås. same shit different word
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
lätt
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:

Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
alltså, dom på din blogg kommer tro jasnackar med mig själv
|Ezzo| säger:
Neeej då, nu skriver jag här att jag pratar i micen och du skriver så fattar dom det
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
jag är fan smart
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
VA I HELVETE SÄGER DU
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
sug på den du
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
HAHA
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
vem leder NUUUU
|Ezzo| säger:
Nu ska inte du vara sån!
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
varför har du noll poäng ezgiii
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
can you tell me thaaat
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
HAHAHAHAH
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
tyyyp
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
haha, glöm o dröm att du har rätt
Angelica / TA INTE EMOT PIC01! säger:
DIN MAMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se