Kvällen låt...



Jag är inte den som lyssnar på Winnerbäck. Men den här låten får mig verkligen att känna....att det går att glömma, förlåta och förnya.

Jag ska snart iväg och träffa Daniel, jag tänkte ta tag i min fobi idag. Jag ska sitta med honom och vänta på sista skeppet för dagen. Det är nog inte så många som vet om att jag inte kan se på ett skepp utan att tappa andan.

Idag var en knepig dag, jag var på jobbet, pratade med Johan och jag tycker så synd om honom. Precis alla vill säga upp sig. Alla vill lämna stället....usch. Han går snart in i väggen, det märker man på honom.

Men jag kan inte tänka negativa tankar nu utan bara positivt. Sista mannen att lämna skeppet är väl ändå kaptenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se