Kent konserten

Det finns bara ett ord för att kunna beskriva hur hela sthlm trippen var.....UNDERBART! Jag kan inte sluta le när jag tänker på hur kul, mysigt, trevligt vi hade det. Och det finns INGEN annan jag hade velat dela den upplevelsen med.

Söndag:
Vi lämnar Gbg med Swebus och har en 7 timmar lång reda framför oss. Vi var fick inte tag på några tågbiljetter då det är lite svårt på helgerna. Folk tar sig hemåt efter helgen. Så vi satte oss på bussen vid 13.00 och var framme vid 20.45. Lasse hämtar upp oss och vi åker hem till Täby, efter Te och mackor somnar vi gott. Efter att angelica bitit mig i häcken och nypt mig sov jag som en stock.

Måndag: Vi går upp vid 9 och gör oss iordning, vi ser super frächa ut må tro :D Åker in till centralen för att kolla upp biljetter hem och tar varsin vanilj latte. Där uppe på centralen får jag syn på någon jag känner igen. Och vem är det om inte Dani. Jag blir jätte lycklig, jag har pratat med honom i 4 år och nu stötte jag bara ihop med honom mitt i Stockholm. Efter vårt möte drar jag och Angelica till Jensens och käkar lunch. Sen lite skoshopping och jag hittade ett par sneakers jag gilla på wedins. Angelica hitta varma behagliga skor på Din sko. Sen fick vi bråttom till Globen, så in till globen och köa i 3 timmar (!!!!) men det var det värt. Vid insläppet var det bara att springa rätt in och längst fram. Vi sätter oss och får vänta i 1½ timma på Kent. Och när de väl drar igång vid 20. Så är adrenalinet skyhög! Det var de underbaraste 2 timmarna i mitt liv, jag vill göra om det igen och igen och igen. Ljuset, hoppandet, skrikandet, svetten, värmen, låtarna, och framför allt...jocke. Jag ryser! Slutnummret kunde inte vara bättre...vi ska alla en gång dö!



Det är inte mitt klipp nu, jag har tagit massor av bilder och spelat in men det tar för lång tid att ladda upp dom så jag tar det en annan dag. Men den visar precis hur det var, hur vi hoppade, sjöng och hade det underbart. Sen var det dags att ta sig hemåt och sova.

Tisdag: Vakna tidigt, göra sig iordning..och sätta sig på tåget i 5 timmar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hellu. Du behövde verkligen komma bort och göra nåt kul. Glad för din skull

2007-11-21 @ 21:47:13
URL: http://yummiemummie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se