Igår

...var hur mysigt som helst. Vi kikade på King Kong och Rädda menige Ryan hos Tom med Hansi. Men innan det hade vi byggt upp ett lager med Pizza, chips och massa götta. OCH så klart mina wasabinötter...jag tror jag är den enda någonsin som äter sånt :D

Filmen hade jag ju sett tidigare men den är ändå rätt så bra. Medans Angelica satt och lipa i slutet satt jag och gäspa..ingen gråtfilm för min del. Vid tolv-ett tiden var vi hos angelica, Medans jag ville däcka i soffan skulle hon prompt sitta vid datorn. Vilket ledde till en obehaglig sovställning i soffan då hon satt vid mina fötter. Hur som haver..idag ska jag till SEB innan det stänger, sen åker jag till gbg vid 13....och imorn är det jobb som gäller..

image779

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se