Handlingsplan v46

Tänkte testa det där Isabella snackar om...det kanske är nyttigt!

Skola/jobb: Well min första dag på jobbet imorn klockan 5.00. Dock håller jag på att bli förkyld, skönt att jag bara jobbar tre dagar denna veckan.

Relationer/kärlek:
Det känns som om det går bättre nu med E, ska ringa henne oftare för jag tänker ju på henne hela tiden. På killfronten är det rätt skönt att fortfarande bara vara singel och tänka på sig själv. Har inte tid med nån kille, men man saknar nån att mysa med i mörkret.

Hälsa:
Ja som sagt, håller på att bli sjuk, ska ta hand om mig bättre nu. Mycket te, citroner, vitlök i maten och halstabletter.

Övrigt: Vill köpa Donald Trumps bok - "Så blir du rik", sen ska jag även ladda batterierna för Stockholms trippen nästa vecka. Ringa runt lite, sova hos Dani?

Eyy...jag gillar det här...ska testa med det varje vecka för att se vart det leder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se