Godermorgon ^^

Måndag morgon och jag är uppe mig solen. Vaknade otroligt tidigt nu och det beror helt påimage764 att mina rutiner är ändrade...jag syller på Be...vem fan går upp vid 7 varje lördag!?

Idag ska jag fixa mina naglar...jag har verkligen längtat massor. Så vid halv två tar jag bussen till Östrahamngatan ^^ Hoppas nu att det blir fint...kanske kommer lite bilder på det senare...

Just nu skulle jag kunna dö om jag inte får i mig en latte...funderar på att skaffa sån där mjölk och visp för att göra en själv....men orka...

Känner mer och mer hur jag saknar att vakna upp med katten vid mitt face...bara för det så tog jag lite bilder när jag var hemma i helgen med henne. Allt för att aldrig glömma bort hur underbar hon är...åh vad jag saknar när hon kommer fram och ska lukta på mitt ansikte och sen tycker att jag inte är ren nog, så då ska hon alltid tvätta mig och ha sig. :(


                                      

Nej nu måste jag ha min frukost...men vart tusan är min latte............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se