Friday night



Sitter hemma och lyssnar på den här låten, funderar på om jag är sjuk eller inte...magen är väl inte på topp och jag BEEER om att det inte är vinterkräksjukan.
Nästa fredag ska jag äntligen på intervjuven för kursen...snart börjar man plugga igen då. Det ska bli otroligt kul  ^^

Vda fasen ska man ta och göra ikväll, det verkar som om jag är ensam hemma. Tobbe ska kika på lägenhet med tjejen, Daniel ska bort, Sanna ska vara hemma. Mikael.....svarar inte som vanligt. Jag har laddat upp för film i alla fall, chips, kexchocklad ( Tack Daniel, dom är guldvärda) pch ccaschewnötter.....kanske därför magen är konstig...har inte ätit något onyttigt på år och dar...
Exet ska tydligen till Götet imorgon, få se om man kanske tar och ses lite snabbt.

Så....vad har ni för er ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se