Bloody sunday!

-Kan man hata söndagar mer än vad jag gör?

Klockan är elva och jag ser så fram emot att den blir tre. Då är det dags att åka till gbg igen. Jag orkar inte sitta i den här skit staden nåt mer. Jag vill bort och ta tag i mitt nya liv för i helvete! Men sen så blir man ju självklart sur, lessen och förbannad när man vet att man har de man älskar här...
Jag ska i alla fall till gbg vid tre och det ska bli så jävla skönt. Har dock kommit på en sak, jag kan inte kalla mitt "Rum" i gbg för nåt hem. För det är det inte...det känns mer som en plats jag bara håller till på efter jobbet. Ett hem är där hjärtat finns, och det finns det väl inte riktigt än. Jag vill ha ett fast jobb. Jag vill kunna inreda och verkligen känna att det här är MITT hem och ingen annans.
Fy fan vad skönt det förresten känns att ha nya vänner, den där fikan man tar för att lära känna varandra mer och mer. Det bästa är också att jag träffat Melissa. En tjej som är så jäkla lik mig, hon har också haft problem med vikten och är nu smal och stolt. Hon har också blivit misshandlad av en pojkvän precis som jag...vi har nog en heldel att snacka om. Henne ska jag allt behålla...och Självklart även sanna och totta med :D Det rullar på nu..

Har märkt en sak med Göteborg...det är svårt att hitta "nån" man måste verkligen flröta och ha sig...inte min grej alls..

image759

Nu saknar jag plötsligt sommaren....fin bild jag tog då...eller hur :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se