More then a pretty face

Det är så underbart att vakna upp ur en dröm man verkligen INTE vill drömma med migrän. Man känner verkligen att man lever!! Fy satan, det var bara att klä på sig/stoppa i sig mängder tabletter och dra till familjen för att sitta "barnvakt" åt syskonen. Mer...laga mat, städa, skjutsa runt de och gå ut med hunden. Vilket jag gör för jag är en sån bra/snäll dotter och nåde den som säger annat!
Mitt i allt detta med att skjutsa runt de bara för att bror skulle ha ny dataskärm och syrran deo så han jag även köpa ett soffbord, pensel och roller. Så ett nytt soffbord värt 40 kr är snart hos mig. Jag visste väl att jag skulle få ut nåt av alla somrar med pappa på hans jobb. All tid jag slösa på att slipa dörrar och måla. Ha! Snickarn's tös kan med!

Nej jag ska sluta babbla nu och sova. Imorn kommer Tissens förra ägare på kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se