Från och med DU!



Istanbul skyline

Ok jag är tillbaka, det blev inte en långvarig paus direkt. Men jag behöver så skriva av mig!  Jag vet inte om jag ska säga att jag är arg, frustrerad, irriterad eller bara.....trött. Jag har förstått grejen nu, vissa lever och lär andra lär sig inte alls. Ni vet när man verkligen vill och vill och vill och vill och vill något och sen till slut så inser man hur idiotiskt det där man ville ha var, så där känner jag just nu. Man ville och sen så var det mer "Vänta lite, det kommer alltid vara så här, personen kommer alltid vara lika bortkommen." Nej inget för mig, dags att vända blad.
Så med det hoppas jag att min resa med start imorgon kommer vara lite av en "Detox" för mig. Kommer bli många ensama stunder i tystnaden och långa promenader. Många besök på hamam för utvändig Detox och jag ska försöka finna en ro i själen jag absolut inte haft på länge.
Nej nu ska jag hålla käften och äta min gröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se