Pain

Vad kul att så många nya hittade hit på så kort tid. Vet inte om det har att göra med att jag sa min åsikt på en annan blogg eller så googlar ni mycket efter träningsdagböcker och vips så var ni här! :)
Jag har lyckats sova några timmar för under träningen fick jag mess om jobb inatt. Har även hunnit städa ordentligt och diska. Är min lägenhet ren så mår jag bra!
Ska bli intressant o se hur många av de äldre som faktiskt lyckas sova när det är snöstorm ute. Man tycker ju synd om de när åskan går, tänk då när det stormar.

Dagens plus: Hade fått ett mess av min PT när jag låg och sov. Hon skrev "Bra jobbat på lunchpasset idag!" Sånt får en verkligen att ta i lite mer, fortsätta och inte tappa målet!



Jag SKA ha tillbaka min kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se