En dejt med Mr Sandman

Vakna med the Voice var min kumpan på vägen hem i vinterlandet från jobbet. Och OM jag garvade. De hade nåt med "lurad av en kändis" där nån föreställde Zlatan och han ville beställa 300 fotbollar från Nike på en dag. Haha...gubben i luren svalde det med hull och hår.
Det var rätt mysigt att gå hem såpass tidigt på morgonen, se folk stressa iväg till jobb, plogbilarna som gör sitt och hur skolan bredvid här tändes upp. Snart full att morgontrötta barn med ingen ork alls kl 08.00. Och sedan bara veta om att jag får sova medans ni gör ert. Morgonmänniska - Det är inte jag det!

Don't tell me the sky is the limit when ther's is footprints in the moon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se