Aj! Eller rättare sagt....AAAAAAJJJJ!

Varför blir man alltid sugen på nått sött EFTER att man borstat tänderna?!

Ännu en kväll som inte blev som man tänkt sig. Börjar ju tröttna rejält på onsdagskvällarna. Jag har suttit hemma och läst en bok, lagat lite mat och funderat på om jag borde gått till gymmet idag. Jag har den värsta träningsvärken jag någonsin har haft, for real! Men de sägs att man bara kan träna bort den. Jag kan seriöst inte röra på armarna, och insidan av låren känns stenhårda!
Jag lyckades äntligen få hit vaktmästaren så att han kunde måla min vägg vit igen efter fläkten. Jag trodde ju att han skulle slipa och spackla men hepp. Fatta penseln, drog två-tre drag och sen var det klart. Jaaahaaapppp- seriöst det där.



Slänger in en bild från Halloween festen. Bara för att den blev så grym :R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se