Den bästa som finns!

Vi satt på varsin filt och åt pizza, godis och drack läsk. Vi läste felskickade sms och solade lite. Båda hade nya glajor på nästipparna och vi snackade sånt som bara vi kan prata om. Söndagen var underbar då min hjärna inte var så svullen.

Idag ringde hon mig då jag sov, hon lämnade ett medelande som bara hon kan göra (det hon glömmer bort är att hon lämnar exakt samma medelande varje gång). Ringde henne senare när jag vaknade och lämnade exakt samma medelande som henne. Men jag känner henne väl och vet att hon inte ens lyssnade på den. När hon ringde så bjöd hon på mat "det är klart om fem min så kom nu". Mat, kaffe och en cigg på hennes balkong.
Hon är rädd för bebisar och låter mig byta blöjan på systersonen, hon älskar att rida vilket jag aldrig kommer att förstå, hon dricker öl som ingen annan, hon finns alltid där för mig och hon står ut med alla detaljer jag berättar. Hon frågar hur jag mår och hon tycker jag är snygg!

Jag älskar min bästa vän....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se