Bacon and eggs




Hur mycket té jag än dricker och hur mycket vitaminer jag än proppar i mig så får jag ALLTID vårförkyldning. Det kan ifs ha nåt att göra med Mc-turen igår då det var lite kallt, eller bara mitt otroligt dåliga immunförsvar och kassa luftvägar! Eller det att vi satt ute hela kvällen igår och drack, och vad händer när man börjar bli lite salongs? Jo man glömmer bort att det är kallt!

Så idag sitter jag bara hemma och myser i min nya tröja som jag fick en bra deal på över ett glas vin. Älskar den, jag ser oss framför en film en regnig dag som idag, tätt intill varandra, med bara mys i tanken.

Jag tyckte jag förtjänade en fet och go frukost så det blev som rubriken lyder bacon och stekt ägg. Det är en riktig "tyckasyndomsigsjälv" dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se