vår vår vår!

 

Har haft den bästa dagen på länge!

Började i skolan där vi såg en film om dödshjälp, tror vi satt alla och böla i klassen. Starka känslor där. Efteråt plocka jag upp Anders som åkte med mig till Mickes bilverkstad som berätta att han fixar min bil till ett väldigt bra pris! Sedan in till MEK1 och hälsa på Stefan. Såg alla motorcyklarna och kom tänka på tripen till kinnekulle i sommras. Åh jag vill ha vår nu!! Angelica i vår gör vi om det!! Gratis Pizza till lunch då ägarn bjöd på den för att jag var turk. HA! :D

Sedan till El giganten och hitta ett bra fodral till min iPhone. Lycka!! Och nu är jag hemma...det hände helt enkelt inte mycket idag men jag är glad ändå. Jag gissar på att solen gör sitt!

 

 


Kommentarer
Postat av: AB

MEK1 =)

2010-03-05 @ 14:01:06
URL: http://www.pyro.se
Postat av: Ezgi

Oj hehe så....

2010-03-05 @ 15:13:14
Postat av: Martina

snygg blogg!

2010-03-09 @ 05:58:53
URL: http://modemartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se