Morn morn!


God morgon!! Som vanligt nu för tiden är det en underbar morgon, solen skiner och det ser nästan varmt ut om man inte tänker på snön då. Idag har jag lite pappersarbete och måste förbi mitt jobb för att lämna in lönelappen med mina tider på. Jag är totalt kass på att lämna in den i tid! Vid kvart över fem ikväll blir det intervall spinning! Bloggar jag inte nåt mer så vet ni att jag avlidit i en svettpöl på golvet bredvid cykeln. Det var verkligen inte igår jag tränade senast!

Så på tv nu att Linda Sundblad har samlat ihop en kör här i Lidköping nu till körslaget. Får väl säga lycka till! Hade tänkt vara med på uttagningen men jag hade aldrig pallat att sjunga på tv!

Hur ser er dag ut?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja jag hörde det, måste gå in och kolla! :)

2010-03-09 @ 11:32:32
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se