Life goes on..

Så var den utlagd på blocket som en reservdelsbil med inbrottsskada. Har redan haft flera st som ringt på den och en som är på väg nu och ska kika. Jag vill bli av med den för när jag ser den på parkeringen får jag bara ångest!

Vad är det egentligen med människor, hur man kan bara bryta sig in i någon annans ägodel och ta det man vill ha och förstöra så. Vi kom fram till att det måste varit planerat för vem går runt med en skruvmejsel i fickan? Pappa försökte starta den men fick inte ens ur nycklarna...suck. Sånt här är ganska jobbigt för mig, jag tror jag fortfarande är lite chockad då jag inte ens vet hur jag ska reagera...bara ångest. Jag är rädd också för att jag kanske bor i samma kvarter som dessa idioter. Alla är mina misstänkta just nu.

Mona var här förut och drack lite kaffe och åt bullar. Fick lite stöd och lite uppläxning, det är bra det! Hon spådde mig även och det visade sig att killen jag känner lite extra för känner mer än vad jag gör. Huh...där ser man!



Kommentarer
Postat av: alex

Hej hej hur är läget?

Riktigt fin blogg du hade , kommer koma tillbaka!

2010-03-08 @ 13:18:00
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se