Helt slut!



Svårt att sova, ja! Jag kom hem från träningen och fick rycket! Började städa iordning i skåpen och tog ut allt ur skafferiet. Imorn kommer grabbarna och ska rengöra all ventilation i lägenheten. Passande till våren då det behövs ny och fräsch luft i lägenheten.

Det blev 30 min non stop powet walk på gåbandet och sedan 20 min core, gillade inte instruktören så jag gick till gymmet istället. Körde lite styrka och började bygga muskler istället för kondition. Sammanlagt träning i 1½ timma. Men imorn ska jag nog ge Kick boxning en chans!  Efter träningen blev det mat och en urskön dusch. Fick lite den där känslan när man har varit på badhuset och badat och bastat och skrubbat sig ren och kommer hem alldeles ren och fräsch!

Testade den nya drycken Celsius som ska förbränna 100g fett eller mer under den tretimmars perioden den fungerar, ger en liten kick och sätter igång förbränningen. Tydligen den enda som verkligen fungerar så!
Finns med och utan kolsyra och i flera olika smaker, smakar typ som Icetea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se